آدینه درخوشاب

خراسان رضوی

آدینه درخوشاب

خراسان رضوی

خطبه نماز عیدقربان ۵ ابان91خوشاب

خوشاب - امام جمعه خوشاب گفت : همانگونه که حضرت ابراهیم (ع)در راه رضای خدا عزیزترینش را قربانی کرد انسان در این روز باید نفس خود را قربانی کند .

خوشاب - امام جمعه خوشاب گفت : همانگونه که حضرت ابراهیم (ع)در راه رضای خدا عزیزترینش را قربانی کرد انسان در این روز باید نفس خود را قربانی کند .
 
 حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه عید قربان در جمع نمازگزاران خوشاب افزود : این روز فرصتی مغتنمی است تا نگاهی به خود بیندازیم و ببینیم در راه ارزشهای دینی و انسانی چه مقدار هزینه کرده ایم .
 
وی به پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام حوادث انقلابی در شمال آفریقا و در منطقه است که تاکنون به سقوط چند رژیم فاسد و دست نشانده آمریکا انجامیده است .
 
وی اظهار داشت : اگر مسلمانان این فرصت عظیم را از دست بدهند و از آن در راه اصلاح امت اسلامی بهره نگیرند،خسران بزرگی کرده اند.
 
وی با اینکه امروز همه تلاش استکبار برای منحرف کردن این حرکتهای عظیم اسلامی به کار افتاده است، گفت : دشمنان پس از نومیدی از حذف اسلام و شعارهای اسلامی اکنون به فتنه انگیزی میان فرقه های اسلامی روی آورده و با توطئه شیعه هراسی و سنی هراسی بر سر اتحاد امت اسلامی مانع تراشی می کنند.
 
امام جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز گفت : 13آبان به همه مستضعفان آموخت که می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند و ثابت کنند که قدرت آمریکا و استکبار پوشالی و توخالی است.
 
حجت الاسلام صاحبی افزود : سیزده آبان روز دستگیری و تبعید امام راحل ،روز کشتار دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام ،نماد استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران است .
۵/۸/۹۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد