آدینه درخوشاب

خراسان رضوی

آدینه درخوشاب

خراسان رضوی

سخنان امام جمعه خوشاب درباره مسائل گرانی

امام جمعه خوشاب:

ملت بزرگ ایران با ایمان ، وحدت و استقامت تحریم را پشت سر می گذارد

  امام جمعه خوشاب گفت : ملت بزرگ ایران با ایمان ، وحدت و استقامت تحریم را پشت سر می گذارد و همگان بدانند که اختلال در بازار ارز و شرایط تحریم گذراست. 

حجت الاسلام ˈ محمد صاحبی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ملت بزرگ ایران اسلامی در جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان شرایط سخت تر از این را تجربه کرد و در آن زمان نیز جنگ ما فقط با یک کشور نبود بلکه کشورهای مختلفی از عراق حمایت می کردند.

امام جمعه خوشاب اظهار داشت : مردم کشور ما به فضل الهی با ایمان ، پشتکار، استقامت همان طور که آن دوران را پشت سر گذاشته و به عزت و اقتدار رسیدند اکنون نیز از این مرحله عبور می کنند.

حجت الاسلام ˈصاحبی به تاکید مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : ایشان استفاده از همه ظرفیتهای بخشهای دولتی ،اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم ،مبارزه بامفاسد اقتصادی ، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف را از لوازم اقتصاد مقاومتی می دانند.

امام جمعه خوشاب همچنین خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلالگران دربازار ارز شد و افزود: بازار ارز به نظارت مستمر نیاز دارد و از طرفی مردم نیز بایستی از خرید کالاهای غیر ضروری پرهیز کرده و فروشندگان هم انصاف را رعایت کنند تا مشکلات مرتفع شود.

۷/۸/۱۳۹۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد